Sunday 24 March 2013

HERBALIFE vs SMKANI


Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..


♥اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم♥

Bismillah. Have you had your Shake today? Untuk entri kali ini saya nak share sedikit info Herbalife. Entri ini sebenarnya diambil daripada blog upline saya iaitu kak Najihah. Herbalife ini merupakan satu keluarga. Yup kami semua memang daripada satu keluarga sejak daripada sekolah. Dan sampai sekarang kami masih lagi satu keluaraga walaupun dah bertahun-tahun kami meninggalkan alam persekolahan. Ini semuanya bermula di sebuah sekolah yang bernama SMKA Nurul Ittifaq (SMKANI). Dan sekarang kami masih bersama dalam keluarga yang bernama Herbalife.



Alhamdulillah, inilah orang pertama yang saya jumpa dalam dunia Herbalife ni. Dia merupakan senior 2 tahun masa di SMKANI. Kak Jiha ni juga la banyak membantu saya untuk mendapatkan good result. Alhamdulillah berkat doa dan bimbingan daripada beliau saya dah dapat turun 15 kg. Yang paling best pasal kak Jiha ni, dia masih lagi seorang student tetapi income dia bulan lepas dah RM13000. Wowww...memang best. 



The best part is my upline dalam Herbalife also is ex Smkani, Hafiz. He and his wife Maryam Izzati did Herbalife more than 4 years already. Last month income RM130,000. Terbaru tentang mereka berdua ni ialah mereka akan dalam proses jadi President team dalam Herbalife ni. Tahniah kak Maryam dan Abang Hafiz.



My upline Kak Jiha, Kak Maryam dan Abang Hafiz.


Orang yang seterusnya ialah Ariff Sabry. Dia ni merupakan anak pengetua sekolah kami. hahaha. He is interested with nutrition value dalam product Herbalife. Makan Herbalife, dah turun lebih 15kg dalam 3 bulan.

Ariff Sabry, belum setahun dalam bisnes, income Rm1000-rm2000.

Next one is my classmate in form 4, Nurul Fatekah. Sekarang sedang menuntut di IPG Kampus Dato Razali. Atie ni dah hampir setahun dalam Herbalife ni. Sekarang dah turun lebih 10 KG dan income dia sekarang RM3000.



 Orang ke-empat join group kita orang is senior Smkani, Salwati. She just get started 2 bulan.

Salwati, baru 2 bulan dalam bisnes, last month income Rm1500

Gambar sebelum dan selepas

Dan the lastest one is, Tuan Siti Norzulaikha. Come to Herbalife also because of business opportunity.

Baru join Herbalife, income almost  RM500



STS in Kota Bharu

Timbang kat pasar pun tertimbang guru smkani. Terkejut ustazah Zunaidah tengok kami semua adalah anak muridnya,. :D


At this moment, center kami di tingkat 1 atas kedai Aziz Mesin belakang KFC Jerteh. So, any appointment will be done there. Seronok sangat dapat bekerja bersama-sama.



Any coming ex Smkani want to join us and earn part time income Rm500-rm3000 sebulan?? . Pm me 0132221650. Let be our family and design our own future together.:)

~BE HEALTHY, LOSE WEIGHT, GAIN WEIGHT, MAINTAIN WEIGHT, RESHAPE YOUR BODY, IMPROVE SKIN COMPLEXION or EARN EXTRA INCOME.~
PM me at FB or  013-2221650

~~ Always Pray for Gaza, Pray for Syria, Pray for Rohingya~









2 comments: