Monday 4 February 2013

Review Januari 2013


Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..


♥اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم♥

Bismillah. Have you had your Shake today? Alhamdulillah, saya dah. Malam ni minum Cappucino + F3. Apa kabar korang semua? Saya disini alhamdulillah. Semoga kamu semua sentiasa sihat fizikal, mental dan iman. Alhamdulillah, hari EOM untuk Januari. Tahniah kepada mereka berjaya capai target. Kepada yang masih belum capai target macam aku ni, teruskanlah berusaha. hehee. 


Bye-bye January.


Ape yang best Januari ni?

Yang paling best dalam januari ini mesti lah Spectecular. Rugi sangat-sangat sape yang tak pergi. Banyak sangat benda-benda best kat sana. Kalau nak tau lebih lagi pasal Spectecular sila baca entri saya yang sebelum ni.  

Yang kedua best dalam dalam bulan Januari ni ialah Saya turun 6 kg. Perrgghhh. Bangga gile dengan diri sendiri. Tak sia-sia usaha dan berdiet dengan Herbalife ni. Dan satu lagi stamina badan pun semakin meningkat. Dulu kalau jogging tak sampai setengah kilometer dah penat. Tapi sekarang jogging 2 kilometer masih ok. Tq Herbalife. 

Ape yang tak best Januari ni?

Ape ek.... hemmm. Bagi saya yang tak best januari ni ialah saya masih belum lagi mampu untuk retail dan recruit customer. Mungkin ini adalah salah kelemahan yang perlu diperbaiki. Semoga bulan yang datang lebih baik daripada bulan ni. Disini saya ingin kongsikan satu doa daripada kak Mel untuk die dan team dia. Doa ni saya ambil dari blog dia dengan keizinan dia.  Tolong aminkan doa ni semua sahabat-sahabat.


"Ya Allah, kurniakanlah kami DMO yang terbaik buat kami dan organisasi kami di dunia dan akhirat. DMO yang membawa kepada perkembangan personal volume dan royalty yang stabil. Yang mudah diduplikasikan oleh organisasi kami. Datangkanlah kebaikan buat semua team kami. Berkatilah kami."

"For things to change, you have to change. For things to get better, YOU have to get better"

Target February

1) Turun berat ke 87 kg
2) Terpilih 1 team hoki
3) Dapatkan lebih ramai customer
4) Buat 1000 vp
5) Bantu lebih ramai lagi orang untuk jadi sihat

Lets work for the target. Sekian saja untuk kali ini. Insya Allah kita jumpa lagi. Salam. :)



~BE HEALTHY, LOSE WEIGHT, GAIN WEIGHT, MAINTAIN WEIGHT, RESHAPE YOUR BODY, IMPROVE SKIN COMPLEXION or EARN EXTRA INCOME.~
PM me  013-2221650

~~ Always Pray for Gaza, Pray for Syria, Pray for Rohingya~







2 comments: