Monday 28 January 2013

SPECTECULAR 2013

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..


♥اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم♥

Bismillah. Have you had your Shake today? Alhamdulillah, saya dah. Pagi ni minum Cappucino + F3. Sedap gilerrr. hehe2. Korang semua apa kabar?. Harap-harap korang semua sihat. Kalau ade yang tak sihat cepat-cepat pm saya. Mungkin saya boleh bantu. Okay, sekarang kelas cancel sebab lecture tak de. Dapat la saya membebel di sini. Saya ingat lagi pesanan kak Mel untuk tidak membazirkan masa. Sebabnya orang yang buat Herbalife part time macam saya ni perlu menggunakan sebaik mungkin masa-masa yang tersisa. So, hari ni saya cerita tentang Spectecular.



Apa itu SPECTECULAR?

Spectecular tu ialah salah satu daripada event yang ada dalam Herbalife. Ia adalah untuk menyambut ulang tahun Herbalife. Di Malaysia ni, Sectecular tahun ni adalah yang ke 7. Waauu. Dah 7 tahun Herbalife kt Malaysia ni dan tahun ni merupakan Spectecular yang pertama bagi diriku. Spectecular tahun ni diadakan di stadium Bukit Jalil. Spectecular tahun ni sangat-sangat osem 15000 orang datang. Yang datang semua tu semuanya distributor. 

Ni baru setengah stadium. 

Peerrghhh. Dalam satu stadium ni ada 15000 orang dan mereka semua ialah orang-orang yang positif. Kat stadium tu, kita semua belajar bersama, ketawa bersama, menagis bersama, menari bersama dan macam - macam lagi. Sangat luar biasa. Memang rugi besar la sape yang tak pergi Spectecular ni. Speaker yang datang bagi speech untuk Spectecular kali ni pun sangat luar biasa. Yang paling best dengar ialah Speech daripada pak yang dan mak yang serta ibu marina & pak marvin. Mereka berdua ni sangat menghiburkan dan kata - kata mereka menyebabkan ada antara kami menitis air mata. 

Satu lagi yang best tentang Spectecular ni kita semua dapat training dengan John Tartol. Dia ni dah 30 tahun buat bisness Herbalife ni. Die sekarang ni dah jadi Chairman kt Herbalife ni. Bawah dia ada lebih 600 orang Presiden. Peerrghhh, terbaiklah. Memang tak rugi aku habiskan duit semata-mata untuk ke Spectecular kali ni. Spectecular kali ni juga saya dapat kenal ramai orang baru dalam group kami. Maklumlah dalam group kami akulah yang jauh nun di Kuching. hehe2. Masa ni kita gunakan untuk saling kenal dan bertukar - tukar pendapat serta pengalaman. 

Bawa berapa orang pergi Spectecular?

Ni ayat biasa yang kita dengar bila pergi sana. Kata orang - orang yang berjaya dalam Herbalife semakin ramai orang yang kita bawa, semakin banyak income kita. Untuk Spectecular kali ni, saya bawa kakak dan adik pergi skali tambah sorang lagi best fren. 3 orang untuk tahun Spectecukar pertama. Insya Allah, next Spectecular nak tambah ke 30 orang. 

Yang baju putih tu abang. Dia datang hari last je. Tu pun sebab nak hantar aku pergi Airport.

My best Pren. Terima kaseh sebab sudi datang.

Paling best sepanjang Spectecular.

Sebenarnya, banyak sangat yang best di Spectecular ni. Tak muat page ni kalau nak tulis semua. Kalau korang betul - betul nak tau best ke tak. Korang patut join Herbalife ni. Tapi yang paling bagi aku ialah dapat tengok kak Mel n abg Abqari naik stage bersama - sama dengan Presiden  yang lain. Woww, memang terbaiklah. Tahniah. Satu hari nanti turn aku pula jadi Presiden. Tunggu aku di puncak. Insya Allah amiin....

"For things to change, you have to change. For things to get better, YOU have to get better"

Sekian saja untuk entri kali ni. Kalau korang nak tengok gambar - gambar yang lain boleh jenguk jenguk kat facebook saya. Sape yang nak join event - event Herbalife boleh la pm saya. Semoga entri kali ini bermanfaat untuk kita semua. Jumpa lagi Spectecular 2014. Salam :) 

~BE HEALTHY, LOSE WEIGHT, GAIN WEIGHT, MAINTAIN WEIGHT, RESHAPE YOUR BODY, IMPROVE SKIN COMPLEXION or EARN EXTRA INCOME.~
PM me  013-2221650

~~ Always Pray for Gaza, Pray for Syria, Pray for Rohingya~~























No comments:

Post a Comment