Monday 3 December 2012

Aku Pengen Kurus


Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh...

♥اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم♥

Aku pengen kurus ni sebenarnya tajuk lagu yang dinyanyikan oleh seorang penyanyi indonesia iaitu saykoji. Kalau nak dengar boleh play je kt bawah. Lagu ni memang sesuai untuk orang yang dalam proses menurunkan berat badan macam saya. he3. 

Seperti yang dijanjikan pada entri yang lalu saya akan updatekan tantang diet saya. Alhamdulillah, kelmarin cukup 2 minggu saya diet guna HERBALIFE. Hasilnya memang terbaekk.... Minggu pertama turun 1 kg. Minggu lepas turun 3 kg lagi. Alhamdulillah, memang terkejut jugak dapat turun banyak ni dalam masa 2 minggu. Allahurabbi. 

OPPSS. Lupa pulak nak bagitau berat asal saya. Ok, 2 minggu lepas berat saya 106 kg. Woowww...beratkan.  Alhamdulillah, sekarang ni dah turun ke 102 kg. Dengan HERBALIFE saya dapat turunkan berat badan dengan sihat. Target saya saya ialah untuk turun ke 96 kg sebelum tahun ni berakhir. Aamiin.  Bersama-sama dengan ini saya kongsikan jadual diet harian saya. Kalau rase mampu nak ikut, dipersilakan. 

Pagi
  • Minum setengah liter Tea Mix Herbalife.
  • Bersenam + jogging 20 minit.
  • Minum F1 dan F3 Herbalife sebagai sarapan.
  • Minum 2 liter Tea Mix Herbalife dan 2 liter air mineral sehingga waktu makan tengah hari.
Tengah hari
  • Makan tengah hari macam biasa.
  • Banyakkan makan sayur.
Petang
  • Minum 1 liter Tea Mix Herbalife dan 3 liter air mineral
  • Bersenam + Jogging 20 minit.
  • Minum setengah liter Tea Mix Herbalife sebelum dan selepas senaman petang.
Malam 
  • Minum F! dan F3 Herbalife sebagai makan malam.
  • Minum 1 liter air mineral.





~BE HEALTHY, LOSE WEIGHT, GAIN WEIGHT, MAINTAIN WEIGHT, RESHAPE YOUR BODY, IMPROVE SKIN COMPLEXION or EARN EXTRA INCOME. PM me 013-2221650~


~~ Always Pray for Gaza, Pray for Syria, Pray for Rohingya~~

No comments:

Post a Comment