Saturday 24 November 2012

AKU & HERBALIFE

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh....

♥اللهم صل على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم♥



Insya Allah hari ni saya nak berkongsi-pengalaman saya dalam HERBALIFE. Sebenarnya dah lama saya guna produk nih kalau tak silap akhir bulan 2 tahun nie. Masa tu semangat sangat nak turun berat badan sebab ada sorang cikgu di sekolah saya buat PBS berjaya kurus dengan menggunakan Herbalife.

So, saya pun ambil keputusan untuk try guna produk ni. Satu Kuching saya pusing untuk cari orang jual produk ni. Ingatkan ada jual kat farmasi biasa macam ubat-ubat lain. At last jumpa jugak kat Boulevard, Kuching. Maka kenallah saya dengan seorang cina yang bernama Evelyn. Dia nih dah pernah turun 8 kg dalam masa 3 bulan. 

Saya berfikir 3, 4 kali sebelum beli produk Herbalife sebabnya mahal. Tapi sebab nak Turun berat punya pasal saya dah tak kesah pasal harga. Selapas seminggu guna masih tak ada perubahan. saya pun call seorang member zaman sekolah menengah dulu. Dia ni memang aktif Herbalife. So, saya pun cite la cara saya guna produk tu. Terbahak-bahak dia sukakan saya sebab salah guna produk tu. Dia kata kalau tak tahu tanyalah.

Lepas je ikut cara yang sepatutnya saya pun terus sign up jadi ahli Herbalife bawah dia. Maka bermulalah kehidupanku bersama Herbalife. setelah berbulan-bulan guna total loss weight saya ialah 6 kg. Alhamdulillah. ok la walaupun siket. Ni la sebabnya saya tak guna produk Herbalife ni secara konsisten. Tapi walaupun berat turun siket je, saya dapat rasakan yang stamina saya semasa bersukan semakin meningkat. Allahurabbi 

Bermula pada 19 november yang lalu saya janji pada diri saya sendiri untuk menggunakan kembali Herbalife secara series dan konsisten. Insya Allah segala perkembangan akan saya bagitau dari masa ke semasa di sini.  doakan saya berjaya ye sahabat-sahabat semua. Salam...

~~BE HEALTHY, LOSE WEIGHT, GAIN WEIGHT, MAINTAIN WEIGHT, RESHAPE YOUR BODY, IMPROVE SKIN COMPLEXION or EARN EXTRA INCOME. PM me 013-2221650~


"Saya Tahu Allah sayang saya. Sebab tu diri ini masih diberi kesempatan untuk berubah dan menjadi hamba yang lebih baik. Thank You Allah"

~~Pray For Gaza, Pray For Syria, Pray For Rohingya~~

No comments:

Post a Comment